a' class
Μαθησιακοί Στόχοι για το
Επίπεδο: a’ class
Οι γλωσσικές δεξιότητες που περιγράφονται παρακάτω αντιστοιχούν
στο επίπεδο Α1 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου για τις Γλώσσες - Συμβούλιο της Ευρώπης
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Ο μαθητής / Η μαθήτρια θα μπορεί να διαβάσει και να κατανοήσει κείμενα σε διάφορες μορφές όπως
- projects
- καρτ ποστάλ, κόμικς
- γράμματα σε έναν φίλο ή μια φίλη
- περιγραφές γενικές και προσώπων
- emails, ποιήματα
- προσκλήσεις
- ιστοσελίδες, άρθρα
- συνταγές, κριτικές εστιατορίων
- συνεντεύξεις, ημερολόγια
- αρχεία ιατρικών περιπτώσεων
- απλές διαφημίσεις σε εφημερίδα
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ & ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ
Ο μαθητής / Η μαθήτρια θα μπορεί να κατανοεί και να χρησιμοποιεί λεξιλόγιο σχετικά με:
- κατασκήνωση
- τα χαρακτηριστικά του προσώπου, τα μέλη της οικογένειας
- είδη σπιτιών, το φαγητό, συνταγές φαγητού, το σχολείο
- τα χόμπι, διάφορες δραστηριότητες
- τις εποχές του χρόνου, τα ρούχα
- τα επαγγέλματα, την καθημερινή ρουτίνα
- το σινεμά, το λούνα παρκ, πάρτι, εορτασμούς
- τη φύση, τα ζώα, τα άγρια ζώα, τη μόλυνση του περιβάλλοντος
- τα αεροπλάνα, το διάστημα
- τις ασθένειες, τα φάρμακα
- διάφορα μέρη
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
Ο μαθητής / Η μαθήτρια θα μπορεί να κατανοεί και να χρησιμοποιεί τις παρακάτω γλωσσικές δομές:
- τις αντωνυμίες και το ρήμα ΒΕ
- τους εξής χρόνους: απλό ενεστώτα, ενεστώτα διαρκείας, απλό αόριστο και το be going to στην κατάφαση, στην άρνηση και στην ερώτηση
- το ρήμα ΗΑVΕ GOT στην κατάφαση στην άρνηση και στην ερώτηση
- τον πληθυντικό αριθμό των ουσιαστικών
- τις τοπικές προθέσεις
- τα επιρρήματα συχνότητας,
- τη γενική των ονομάτων
- τις αναφορικές αντωνυμίες who, whose, τις αντωνυμίες αντικειμένου, τις κτητικές αντωνυμίες
- το ρήμα LIΚΕ
- τα βοηθητικά (modal) ρήματα CAN & MUST
- τα μετρήσιμα και τα μη-μετρήσιμα ουσιαστικά
- τον συγκριτικό και τον υπερθετικό βαθμό των επιθέτων
- την προστακτική φωνή
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Ο μαθητής / Η μαθήτρια θα μπορεί να επικοινωνήσει προφορικά με άλλους ανθρώπους. Συγκεκριμένα θα μπορεί:
- να συστηθεί και να γνωρίσει κάποιον
- να περιγράψει έναν φίλο ή μια φίλη
- να περιγράψει ένα σπίτι της φαντασίας του/της
- να περιγράψει την περιοχή του/της
- να ζητήσει και να δώσει πληροφορίες
- να κάνει σχέδια για το μέλλον
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Όταν ακούει συνομιλία ή μονόλογο ζωντανά ή στο ραδιόφωνο ή στην τηλεόραση, ο μαθητής / η μαθήτρια θα μπορεί να καταλάβει
- μονολόγους
- περιγραφές
- αφηγήσεις
- διαλόγους
- τηλεφωνικές συνομιλίες
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Ο μαθητής / Η μαθήτρια θα μπορεί να εκφραστεί χρησιμοποιώντας τον γραπτό λόγο. Συγκεκριμένα θα μπορεί να γράψει:
- ένα email σε έναν φίλο ή μια φίλη
- μια περιγραφή για τον καλύτερό του φίλο/ την καλύτερή της φίλη
- μια καρτ ποστάλ σε έναν φίλο ή μια φίλη ή ένα γράμμα σε έναν φίλο ή μια φίλη
- σε ένα chatroom για να επικοινωνήσει με άλλους
- ένα ποίημα
- μια πρόσκληση
- μια αναφορά με θέμα την παρέλαση ενός καρναβαλιού
- ένα γράμμα σε εκδοτη
- ένα μενού ή μια συνταγή
- μια συνέντευξη
- ένα άρθρο
- σελίδα στο ημερολόγιό του/της
- μια διαφήμιση
- το κείμενο μιας ιστοσελίδας