a' class

               Μαθησιακοί Στόχοι για το

Επίπεδο: a’ class

 

Οι γλωσσικές δεξιότητες που περιγράφονται παρακάτω αντιστοιχούν

στο επίπεδο Α1  του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου για τις Γλώσσες - Συμβούλιο της Ευρώπης

 

ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

Ο μαθητής / Η μαθήτρια θα μπορεί να διαβάσει και να κατανοήσει κείμενα σε διάφορες μορφές όπως

  • projects
  • καρτ ποστάλ, κόμικς
  • γράμματα σε έναν φίλο ή μια φίλη
  • περιγραφές γενικές και προσώπων
  • emails, ποιήματα
  • προσκλήσεις
  • ιστοσελίδες, άρθρα
  • συνταγές, κριτικές εστιατορίων
  • συνεντεύξεις, ημερολόγια
  • αρχεία ιατρικών περιπτώσεων  
  • απλές διαφημίσεις σε εφημερίδα                                       

ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ & ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

Ο μαθητής / Η μαθήτρια θα μπορεί να κατανοεί και να χρησιμοποιεί λεξιλόγιο σχετικά με:

  • κατασκήνωση
  • τα χαρακτηριστικά του προσώπου, τα μέλη της οικογένειας
  • είδη σπιτιών, το φαγητό, συνταγές φαγητού, το σχολείο
  • τα χόμπι, διάφορες δραστηριότητες
  • τις εποχές του χρόνου, τα ρούχα
  • τα επαγγέλματα, την καθημερινή ρουτίνα
  • το σινεμά, το λούνα παρκ, πάρτι, εορτασμούς
  • τη φύση, τα ζώα, τα άγρια ζώα, τη μόλυνση του περιβάλλοντος
  • τα αεροπλάνα, το διάστημα
  • τις ασθένειες, τα φάρμακα
  • διάφορα μέρη

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
Ο μαθητής / Η μαθήτρια θα μπορεί να κατανοεί και να χρησιμοποιεί τις παρακάτω γλωσσικές δομές:

  • τις αντωνυμίες και το ρήμα ΒΕ
  • τους εξής χρόνους: απλό ενεστώτα, ενεστώτα διαρκείας, απλό αόριστο και το be going to στην κατάφαση, στην άρνηση και στην ερώτηση
  • το ρήμα ΗΑVΕ GOT στην κατάφαση στην άρνηση και στην ερώτηση
  • τον πληθυντικό αριθμό των ουσιαστικών
  • τις τοπικές προθέσεις
  • τα επιρρήματα συχνότητας,
  • τη γενική των ονομάτων
  • τις αναφορικές αντωνυμίες who, whose, τις αντωνυμίες αντικειμένου, τις κτητικές αντωνυμίες
  • το ρήμα LIΚΕ
  • τα βοηθητικά (modal) ρήματα CAN & MUST
  • τα μετρήσιμα και τα μη-μετρήσιμα ουσιαστικά
  • τον συγκριτικό και τον υπερθετικό βαθμό των επιθέτων
  • την προστακτική φωνή

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ

Ο μαθητής / Η μαθήτρια θα μπορεί να επικοινωνήσει προφορικά με άλλους ανθρώπους. Συγκεκριμένα θα μπορεί:

  • να συστηθεί και να γνωρίσει κάποιον
  • να περιγράψει έναν φίλο ή μια φίλη
  • να περιγράψει ένα σπίτι της φαντασίας του/της
  • να περιγράψει την περιοχή του/της
  • να ζητήσει και να δώσει πληροφορίες
  • να κάνει σχέδια για το μέλλον

ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ

Όταν ακούει συνομιλία ή μονόλογο ζωντανά ή στο ραδιόφωνο ή στην τηλεόραση, ο μαθητής / η μαθήτρια θα μπορεί να καταλάβει

  • μονολόγους
  • περιγραφές
  • αφηγήσεις
  • διαλόγους
  • τηλεφωνικές συνομιλίες

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

Ο μαθητής / Η μαθήτρια θα μπορεί να εκφραστεί χρησιμοποιώντας τον γραπτό λόγο. Συγκεκριμένα θα μπορεί να γράψει:

  • ένα email σε έναν φίλο ή μια φίλη
  • μια περιγραφή για τον καλύτερό του φίλο/ την καλύτερή της φίλη
  • μια καρτ ποστάλ σε έναν φίλο ή μια φίλη ή ένα γράμμα σε έναν φίλο ή μια φίλη  
  • σε ένα chatroom για να επικοινωνήσει με άλλους
  • ένα ποίημα
  • μια πρόσκληση
  • μια αναφορά με θέμα την παρέλαση ενός καρναβαλιού
  • ένα γράμμα σε εκδοτη
  • ένα μενού ή μια συνταγή
  • μια συνέντευξη
  • ένα άρθρο
  • σελίδα στο ημερολόγιό του/της
  • μια διαφήμιση
  • το κείμενο μιας ιστοσελίδας